Alătură-te și tu elitei industriei de retail și FMCG!
Progresiv continuă proiectul de identificare și recunoaștere a valorilor din industria de retail & FMCG și dă startul celei de-a zecea ediții a Progresiv Awards.
Etapele Progresiv Awards 2025
Felicitări câștigătorilor și tuturor participanților la Progresiv Awards 2024!
Mecanism
Înscrierea în competiția Progresiv Awards se face exclusiv pe site-ul www.progresivawards.ro, prin completarea formularului de nominalizare sau autonominalizare disponibil pentru fiecare categorie.
- Doar formularele care au completat câmpul “Argumentați nominalizarea” vor fi validate și înaintate Consiliului de Specialiști pentru selecția celor 5 finaliști per categorie.
- Pentru a vă ghida în procesul de nominalizare, vă rugăm să accesați criteriile de selecție a câștigătorilor publicate pe site, la fiecare categorie în parte.
- În competiție se pot înscrie companii, branduri/produse, manageri și antreprenori activi în comerțul FMCG din România, care pot demonstra performanțele de business atinse pe parcursul anului 2024.
- Informatiile transmise prin intermediul formularelor nu vor fi făcute publice, ci vor ajunge doar la membrii Consiliului care selectează finaliștii. Și pentru că știm cât de importantă este confidențialitatea datelor, membrii din Consiliu semnează un contract de confidențialitate (non disclosure agreement).
- Înscrierea în competiția Progresiv Awards 2025 nu este condiționată de plata vreunei taxe.
- Perioada de nominalizare / autonominalizare este: 10 – 28 martie 2025
SELECȚIA FINALIȘTILOR
După încheierea etapei de nominalizări, Progresiv va reuni Consiliul de Specialiști pentru validarea înscrierilor în competiția Progresiv Awards și pentru selecția celor 5 finaliști pe fiecare categorie de premii.
- La întâlnirea membrilor Consiliului de Specialiști se vor analiza argumentele aduse în formularele de înscriere, astfel că vă recomandăm să includeți cât mai multe informații în documentele de înscriere. Grila de notare are la baza criteriile de evaluare publicate pe site la fiecare categorie de premii.
- Nominalizările care primesc cele mai multe puncte (top 5) de la membrii Consiliului de Specialisti vor intra în lista de Finaliști.
- Pentru a asigura transparența și corectitudinea procesului de selecție a finaliștilor, menționăm că pentru categoriile unde se vor regăsi printre nominalizați companii în care membrii juriului și-au derulat, la un moment dat activitatea, aceștia se vor recuza din procesul de consultare.
- Chiar dacă o companie va înscrie mai multe proiecte pentru o categorie, în urma procesului de selecție va fi ales un singur proiect pentru etape de votare.
- Lista Finaliștilor Progresiv Awards 2025 va fi publicată miercuri, 16 aprilie 2025.
VOTAREA
Cei 5 finaliști per categorie de premii, selectați în etapa anterioară, intră în etapa de Votare. Perioada de votare este: 5 – 23 mai 2025.
- În această etapă a compeției, Progresiv trimite prin email către fiecare din cei 10.000 de middle & top manageri din retailul alimentar & FMCG, precum și din domeniile conexe, selectați din baza de date Progresiv, câte un link unic de accesare a formularului de votare.
- Linkurile unice garantează faptul că o persoană poate vota o singură dată.
- Atenție!!! Linkul de votare devine inactiv doar când respondentul a apăsat pe butonul “Finalizare votare” din ultima fereastră a linkului.
- Generarea linkurilor unice de votare și centralizarea datelor furnizate în formularele de votare se realizează de către Ipsos România, Research Partner al competiției Progresiv Awards.
- Câștigătorii trofeelor Progresiv Awards vor fi anunțați și premiați în cadrul Galei Progresiv Awards, pe 29 mai 2025.
CUM SE VOTEAZA?
Procesul de votare este unul încrucișat, astfel:
- Câștigătorii premiilor „Best International Retailer”, „Best Independent Retailer”, „New Retail Concept”, „Best Loyalty Program”, „Franchise of the Year” și „Best E-Grocery Retailer” sunt aleși exclusiv de către furnizori.
- Câștigătorii premiilor „Best FMCG Supplier”, „Best Local FMCG Supplier”, „Best New Food Product”, „Best New Non-Food Product” și „Best New Beverage” sunt aleși exclusiv de către retaileri.
- Câștigătorii premiilor „Best Vertically Integrated Business”, „Supply Chain Innitiative of the Year”, „Best Digital Campaign”, „Best Tech Innovation”, „Best CSR Campaign”, „Best Sustainability Initiative”, „Brand of the Year in Retail & FMCG”, „Best Private Label“ și „Best Manager of the Year” sunt aleși de către întreaga industrie de retail & FMCG.*
* Managerii din companiile finaliste la aceste categorii vor primi formulare de vot personalizate, astfel încât să nu existe posibilitatea de a-și vota proiectul/compania.